יום שני, 22 ביוני 2020

סדרת רומח הדרקון

קוראים יקרים,

סדרת מבוכים ודרקונים מורכבת מכמה סדרות עיקריות ועוד המוני ספרים בודדים.
על מנת להנות לדעתי מהסדרות בצורה מלאה, יש לקרוא אותה לפי הסדר הבא:

1. סדרת ששת המפגשים - בסדרה זו אנו מכירים לראשונה את הדמויות הראשיות שיופיעו בכל הסדרה וכיצד הם הפכו לחבורה מגובשת.

הוספת כיתוב


2. טרילוגיית אגדות רומח הדרקון - בטרילוגיה זו נכיר את התאומים; אחד לוחם והשני הופך להיות קוסם. קיימים ספרי המשך בודדים המספרים את קורותיהם של האחים והם "אחים לנשק", "האחים מאז'ר" ו-"כבשן נשמה".


3.  רשומות רומח הדרקון - בסדרה זו נלווה את הדמויות בשינויים שונים שהעולם שלהם חווה. זה ילווה בהחלפת צדדים, בגידות ובריתות חדשות מצד בני החבורה וכן מצד דמויות חדשות.


4.  רשומות אבודות - סדרת המשך לרשומות רומח הדרקון בה ניתן ללוות את הדמויות מרשומות רומח הדרקון בהרפתקאות שרק הוזכרו ברשומות רומח הדרקון.


5. דור ההמשך - ספר בודד המספר את קורותיהם של בניהם ובנותיהם של בני החבורה.


6. טרילוגיית מלחמת הנשמות - עלילת הסדרה מתרחשת 70 שנה לאחר מלחמת רומח הדרקון, ומתארת קבוצה של גיבורים חדשים (עם עזרה ממעט הגיבורים שנשארו ממלחמת רומח הדרקונים), הנלחמת נגד עלייתה של אלת האופל.


קיימים עוד ספרים רבים בודדים וכן גם סדרות המשך שונות המציגות תקופות שונות בעולם קריין. ניתן למצוא רשימה מלאה יותר המורכבת מיותר מ-190 ספרים כאן.

אני מקווה שזה עשה לכם קצת סדר בבלגן של סדרת רומח הדרקון.

חשוב לציין שקיימים עוד סדרות שנכתבו על ידי טרייסי היקמן ומרגרט וייס שלא קשורות לסדרת רומח הדרקון, ולכן יש לשים לב אם מדובר בסדרת בת או מיוצרי סדרת רומח הדרקון.

הסדרות מתאימות לכל הגילאים, כל עוד הם מוכנים לקרוא פנטזיה מלאה.

מקווה שתהנו,
שמרית

   



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

  סקאנדר וגנב חד-הקרן מאת: א"פ סטידמן הוצאת כנרת זמורה ביתן שלום חברים! נכון שלפעמים אנחנו נתקלים בספר שפשוט אנחנו יודעים שהוא הולך להי...