יום שני, 22 ביוני 2020

יצאנו לדרך!

קוראים יקרים,

לאחר זמן רב,  אני מודיעה בשמחה רבה על השקת הבלוג החדש שלי בנושא המלצות ספרי פנטזיה ומדע בדיוני.
כידוע לקהל קוראי, זה זמן רב שאני רוצה להשיק את הבלוג הזה לאור הדרישה הרבה בתחום זה.
אני יודעת שקיימים באינטרנט מגוון של בלוגים ואתרים שונים בתחום זה, אבל אני יודעת שלקהל קוראי בספרייה, הבלוג הזה יהפוך להיות כלי עזר בבחירת ספרים בביקור בספרייה, וגם לכל מי שיהיה מעוניין לקרוא את ההמלצות שלי.
כל ההמלצות שאני אעלה לאתר הן מתוך ספרים שקראתי ובכל ספר שאמליץ עליו יופיע גם לאיזו שכבת גיל הוא מתאים לפי דעתי. כמובן שבכל כלל יש יוצאים מהכלל, ולכן אני מדגישה, שנושא שכבת הגיל נתון לשיקולכם בלבד!
אני אישית נהנת מאוד גם מספרים שמתאימים לילדים וגם למבוגרים, אני חושבת שלכול אחד מהם יש משהו אחר לתרום לקורא ושניתן להפיק מהם בגילאים שונים דברים אחרים ומשמעותיים לא פחות.
בכל מקרה, אני אשתדל מאוד להעלות כל שבוע ספר אחר לבלוג על מנת לעמוד בקצב הוצאת הספרים החדשים.
יופיעו גם באתר רשימות של סדר קריאה של סדרות שונות שיש להן סדרות בת או ספרים חיצוניים תומכים בסדרה המקורית.
אתם מוזמנים להגיב ולשלוח הודעות עם המלצות משלכם.
זהו לבנתיים, מקווה שנתראה בקרוב בפוסט הבא!
שמרית😍


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

  סקאנדר וגנב חד-הקרן מאת: א"פ סטידמן הוצאת כנרת זמורה ביתן שלום חברים! נכון שלפעמים אנחנו נתקלים בספר שפשוט אנחנו יודעים שהוא הולך להי...